Tevreden over ons onthaal?
Politiezone Antwerpen organiseert met de regelmaat van de klok een klantentevredenheidsonderzoek over zijn onthaalwerking. Wie een bezoek bracht aan een van onze kantoren, kan ons achteraf laten weten hoe dat is verlopen op vlak van wachttijd, comfort, vriendelijkheid enzovoort.
Het klantentevredenheidsonderzoek heeft als doel onze onthaalwerking permanent te evalueren en te verbeteren. Dit doen we door onze klanten te bevragen over hun ervaring en tevredenheid over hun bezoek aan een onthaalkantoor. Op die manier hopen we eventuele pijnpunten of frustraties te ontdekken en aan te pakken.
Enkel deelname na akkoord
Wie online een afspraak maakt bij de Antwerpse politie kan in het formulier aangeven of hij achteraf wil worden gecontacteerd in het kader van dit klantentevredenheidsonderzoek. Wie akkoord gaat, ontvangt een e-mail met een beperkte vragenlijst. PZA houdt de gegevens van het onderzoek maximaal 12 maanden bij, conform de GDPR-wetgeving.
Ook intern onderzoek
Naast de externe bevraging voert Politie Antwerpen ook intern onderzoek naar geannuleerde afspraken en naar afspraken die ter plaatse in een onthaalkantoor worden gemaakt.